onsdag 15 juni 2011

West Coast-pepp

Imorgon på West Coast Riot spelar Bad Brains som jag vill se för x antal år sedan när de fortfarande sägs ha varit något att ha. Nu är jag hyfsat sugen, men ska väl försöka ta mig tid att se dem en stund i alla fall. Det är en dum festival imorgon. Förhoppningsvis har vi lite att göra, säger jag, men ingen annan. Jag vill se Voice of a Generation och The Exploited och Gogol Bordello. Vi får väl se hur det går med det där. Enligt mina beräkningar är det inte omöjligt att jag kommer iväg och kan kolla på åtminstone något, jag menar, det är ju en massa straight edge-patrask där och sådär, men jag kan väl inte rymma iväg 24/7 heller och låta de andra stanna kvar i tältet och spana efter något att göra. Dock tänker jag heja på några vänner från runt om i landet som tydligen skall gästa Hisingen morgondagen till ära.

Det där med att de mer eller mindre ger bort biljetter till festivalen nu roar mig dock föga. Mer folk är mer jobb. Fasiken.

Nu har jag för övrigt mjölk och vitt bröd att tillgå, men jag vet inte om jag törs smaka på The Source. Inte utan Johan och hans filmmöjligheter i alla fall. Det måste finnas bevis på hur jävla efterblivisk (det är ett ord, jag svär) jag är (rimpoäng!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar