onsdag 15 juni 2011

Pepptack

Inte riktigt pepp på jobb ännu, va. Vet själv inte om det är sedan Sweden Rock, jag fortfarande är helt väck med inkluderade signalfel i hjärnkontoret än, eller om det är sedan gårkvällens flängande på Andra Lång. Eller så är det dosetten som talar, för ja, jag har en senildosett. Senil betyder inte dement, utan cirkus ålderförkalkad och det har föga med saken att göra, men rätt ska vara rätt. Senildemens är demens på grund av ålder och därför skall senilsnöre aldrig igen kallas senilsnöre för det är rent ut sagt urdumt.

Jag lovar hur som helst mig själv att göra ett tappert försök att kränga kött till veganerna imorgon. Sen vill jag ha diplom, men det kan jag förmodligen glömma redan nu. Inte för att Mick och Johan, som bör dela ut detta... nej, fan, vem som helst kan ge mig ett bara jag har ett, inte har tid och sådär. De skulle aldrig komma på tanken. De har helt enkelt inte en lika fantastisk uppsättning gener och annat som jag. Stackars dem eller lyckostar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar