onsdag 15 juni 2011

Nattamat

Johan, Kristoffer och Daniel åker ut med sista lastet kött. Eller Kristoffer och Johan i alla fall... om jag förstått det rätt. Daniel och Annika åker kanske direkt till kolonin och slaggar eller fan vet vad.

Vi har käkat på Toscana efter The Source-förrätten, som bara jag vågade ge mig på. Johan ska dock inte hamna i skymundan här inte för han har varit på den vid tidigare tillfälle. Klubb The Source är den bästa klubben. Än så länge är det bara jag som vet att den finns, men inte länge till. Den ska det talas om. Klart som fan att jag är rätt stolt, ni kan sluta göra antaganden nu.

Maten smakade bra, jag är sinnessjukt proppmätt och den sista musslan jag försökte få i mig gick knappt ner. Det krävdes nämnvärd ansträngning, vill jag lova. Mick slevade i sig några när han käkat sin oxfilé som gick åt, hela biten. Något högre kvalitet än på Gondolen, får man anta.

Mick ska packa lite lådor (läs: löddör) och jag sitter och internetar tills jag inte orkar längre. Om Mick är klar sällskapar jag väl med honom till Mayorna, annars åker jag innan. Så kliver jag upp i ottan imorgon, duschar och sådär så jag inte råkar skrämma skiten ur vänner, bekanta och annat löst folk som ska gå på festival och terrorisera mig med sina frågor huruvida det är riktig känguru eller något random hittepå. Jävla idioter. Så ska det väl blåsa där ute också eftersom vi fortfarande är i Göteborgs län vad jag vet och här blåser det ju fan jämt. Och på en ö! Helvete. Det blir nog hur jävla bra som helst, alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar