tisdag 14 juni 2011

Extreme Food a.k.a. Samhall

Sitter i butiken och snörvlar. Det är som det är med det där med förkylning. Ikväll är min sista lediga kväll, imorgon räknas inte. Jag jobbar på torsdag, på WCR förstås. Fredrik kommer också och tar sin Extreme Food Live-oskuld. Än så länge har han i festivalsammanhang endast roddat tält och dylikt, men nu fan ska han få stå i fronten med mig. Ska lära honom allt jag kan!

Nu har jag suttit och lablat syrsor- och maskaskar. Det är värre tråkigt än det låter och det låter ändå som en mardröm. Tror jag fick smaka på hur det är att jobba på samhall. Vem vet om det är där jag hamnar sedan, som det invalido jag är med diskbråck och fan vet vad. Maya presenteras numera i samarbete med Tradolan, Paraflax och Alvedon. Paraflex, ja, ja. På Rocken var vi alla i större behov av paraflax ändå. Vad jag vet.

Jag vill supa med mina vänner ikväll, men min mobil ligger i koma så jag är i stort sett okontaktbar, men trillar då och då över en dator som nu när jag sitter bakom Anders i butiken (det är så långt sladden räcker).

Extra nämnvärt: Sista kunderna på Sweden Rock, de som satte i sig den sista chiligryta när det var det enda vi hade kvar på menyn, var de första kunderna i butiken på måndagen (igår). Jävla nice.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar