söndag 19 juni 2011

Riva och äta chips

Mick packar och jag vilar i trappan till källarvåningen i butiken. Såhär trött var det länge sedan jag var. Så hittade jag lite Blair's Death Rain Chipotle och jag och Mick tog varsit och mmm:ade i kör. Det var vackert. Hoppas Johan, Kristoffer och Fredrik kommer snart och väcker mig till liv. De är och river regnhärjat tält och plockar kartonger och frysar. Jävla antilyx, det där. Gulle-Gomez hade tydligen passerat tältet imorse och sett att det varit nära att kollapsa, varit god och puttat undan lite vatten.

Gulle-Gomez hälsade på fler gånger under Metaltown och Marie skrek på honom att det bara finns en Gomez och att det är hon. Att han heller inte har en sådan näsa som man har om man heter Gomez.

Mer om WCR och Metaltown kommer när jag samlat lite mer energi. Det här var vad cirkus fem chipotlechips gav mig. Inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar