torsdag 22 juli 2010

Gargamelpost!

Fick ett strålande mail på Facebook från ingen mindre än Gargamel, som besökt butiken några gånger. Han har haft sin grej så han har väl, fan vet jag exakt men halvkassa eller helbra, halvdöda, vad som, smaklökar, vilket innebär att han kan hälla i sig våra såser utan några bekymmer över huvud taget. Ja, ja, ni fattar grejen. Inget ont som inte har något gott med sig. Mick har också haft sin grej, men inte samma tur på just smaklöksplanet.

Hur som var Gargamel och åt hos oss på Arvikafestivalen. Han var drucken och jag var det nog också så vad vi pratade om, förutom att han var drucken och att jag nog var det också, minns jag inte. Jo, vi försökte komma på vad Gargamel i Smurfhistoriens katt heter och nu har jag googlat det. Azraël. Hur som igen, bra kille.

Bra mail:
Haha mitt favoritärkesepe från Arvika alltså!
Trodde nästan inte du fanns på riktigt.
Allt bra med du? Nyktrat till än?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar