torsdag 24 juni 2010

Intro

Jag, ni kan kalla mig Maya, bloggar om vad jag kan. Extreme Food åker och säljer mat på festivaler i sommar igen och ni ska få läsa så mycket ni vill om det. Även annan info kan förekomma.

Det är på Micks initiativ jag tagit på mig ansvaret för den här bloggen... kan man säga. Och det är sant. Jag har hittat på alltihop själv. Tanken är egentligen inte att nyttja den blogg Extreme Food redan har, det kommer bara på köpet. Jag har ju bara tagit på mig det här för att jag själv ska kunna sitta och läsa om hur roligt jag och Siri har haft på de festivaler vi arbetat tillsammans med Extreme Food för roligt tänker vi ha och har redan haft, tänka sig. Inplanerade festivaler är West Coast Riot, Metaltown och Pier Pressure som redan varit. Utöver dem är det Hultsfreds- och Arvikafestivalen i juli plus Göteborgskalaset i augusti. Information om var ni hittar oss hittar ni här till höger.

Min personliga åsikt är att en blogg ska vara lite som en dokusåpa och därför har jag även tänkt dela med mig av hemligheter, men bara små och obetydliga. Vi måste hålla masken, vi också. Även när vi äter dödssås.

Siri har med sig kameran på mången utflykt så förhoppningsvis och -modligen kommer det även upp bilder här så småningom. Bilder i långa banor om jag får bestämma. Sådär så att alla får vara med på ett hörn. Annars hamnar väl i en hög på Facebook i alla fall.

Så nu är ni med och underrättade? Jag och Siri lärde känna gubbarna på Arvikafestivalen 2009 och det är ingen kort historia, så jag väljer att spara den till ett annat tillfälle. Kanske när vi ses på varsin sida av disken för det hoppas jag att vi gör om du inte är ytterst bedrövlig.

Nu börjar vi, tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar