tisdag 29 juni 2010

Hultsfred inställt

Inget Hultsfred! Festivalen har gått i konkurs, vilket kanske inte kom helt oväntat, men det är ändå tråkiga nyheter. Så vad gör vi då? Det enda målet i alla fall jag hade inom de närmsta två veckorna var ju att åka dit. Johan och Mick är nog lättade med tanke på hur mycket de redan har att göra, men mest är vi alla ledsna. Och jag är det mest för att vi inte får ha vår Meet is murder-premiär förrän på i Arvika. Inte för att jag gillar grönsaker särskilt, men för skylten!

Här är för er lite tappade, om ni finns, som inte tror mig: länk.

Så jag ringde Siri och meddelade henne, men det blev inget längre samtal eftersom hon är ute på äventyr med Saro och några marockaner. Jag hann dock föreslå att vi drar till Göteborg istället och gör den staden några dagar. Vi hann ändå inte med så mycket söndagskvällen och måndagen efter de fyra festivalerna i Frihamnen. Nästan allt var ju stängt eller stängde tidigt? Vad är grejen med det? Det enda bra med Stockholm kan vara att det är mer än två pubar öppna till tre varje dag och att det dessutom är ställen öppna till fem. Hur som helst tänkte vi åka. Kanske med Saro och Sosso om de är villiga att följa med.

Nu hoppas jag att Daniel inte har hunnit köpa en tågbiljett, för jag har fått ett mail av honom på Facebook om att han skulle göra det ikväll och att vi skulle ta det tåg vi pratat om att ta. För övrigt är Daniel en viktigt beståndsdel i teamet under inte längre Hultsfreds-, men Arvikafestivalen. Kanske även längre fram om allt går sig väl.

Aja, inget Hultsfred, men förmodligen Göteborg och ni kan hitta oss där ni kan hitta öl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar