onsdag 11 augusti 2010

Day One

Vi hade det bra idag. Många bloggläsare dök upp och jag tagit er i hand och presenterat mig IRL, som sägs, om det inte vore för chocken varenda gång. Läser någon den här skiten och regelbundet? Oh Lord. Kom igen imorgon, jag saknar er redan? Men inte som jag saknar Siri.

Såhär är det: Jag och Siri står varandra så pass nära och jag har aldrig tidigare jobbat med Extreme Food utan henne att jag inte kan låta bli att undra var hon är och det varannan minut av mitt liv. Ungefär, men inte riktigt. Jag saknar henne för att vi typ sitter ihop och så är det bara. Förresten Siri, om du läser det här, vilket jag strängt(?) antar att du gör, så frågade Svante efter dig. Han råkade sitta på Dubliner när jag var där efter avklarad dag med gubbarna. Det är där vi har vår after work. Längtar du inte hem? Eller ja, hit?

Polski polski eller Mikolaj var och tog ett kort eller fler på oss idag. Här är en och jag, som trots allt är flicka och i nte vill visa bilder på mig när det inte tydligt syns att jag har större tuttar än jag har och jag har sängkammarblick(...), bjuder på denna hyffsat pigga tjej med gubbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar