måndag 2 augusti 2010

Bacon

Alla som vet vet redan, men för er som inte gör det är detta inlägg. För en timma sedan precis fick jag mail av Johan. Ja, precis som alla andra som är medlemmar i Extreme Food's grupp på Facebook.
"Då var kontraktet signat och skickat och inom kort så kommer vi bli J&D Food Sweden! Så Baconnaise, Baconsalt, BaconPopcorn & Bacon Ranch skall spridas över hela Sverige.

Har ni butik eller känner nån som har som skulle vara intresserad å ha dom här godingarna så ska dom ta kontakt me vår fläskiga Bacongubbe Johan.

Fan va gött!"
Och ja, sista dagen om Arvikafestivalen skall dokumenteras, men jag har verkligen abnorma problem med att skilja dagarna åt. Att jag blev påhoppad av en vegan minns jag dock och definitivt och om det skall ni få läsa. Ja, okej. Jag kan till och med lova att jag publicerar något om det redan imorgon! Så har jag ett mål, jag också.

Johan är inte särskilt fläskig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar